سخن روز /
اداره خدمات فنی و کشاورزی

علی اکبر فرهادیان

رئیس اداره خدمات فنی 
 
 
شرح وظایف پرسنل اداره خدمات فنی و کشاورزی 
مسئول خدمات فنی و کشاورزی

    1) نظارت بر امر تهیه، تدارک و توزیع نهاده های دامی وکشاورزی (کود، سم و بذر)

   2) نظارت بر احداث ساختمان، تأسیسات و زیرساختهای حوزه عمل تشکلها و سازمان

   3) ایجاد و تجهیز مراکز خرید و عرضه مستقیم کالا، جمع آوری شیر، انبارهای چند منظوره و مکانیزه

   4) پیگیری امور مربوط به اخذ رتبه پیمانکاری و پیمانکاری طرحهای آب و خاک توسط تشکل های دارای رتبه

   5) اجرای طرحهای کشاورزی حفاظتی ( بی خاک ورزی )، طرح کشت مشارکتی، طرح مبازره تلفیقی آفات

   6) پیگیری ایجاد و توسعه واحدهای تولیدی، تبدیلی و فرآوری، واحدهای بوجاری ، کارگاه خوراک دام

   7) پیگیری تأمین اعتبارات مورد نیاز تشکلها از منابع مختلف و نظارت بر توزیع آنها

   8) پیگیری امور مربوط به ایجاد و توسعه واحدهای مکانیزاسیون و تأمین قطعات و لوازم یدکی

   9) پیگیری تأمین اعتبار مورد نیاز تشکلها از منابع مختلف و نظارت بر توزیع آنها

  10) بررسی، برآورد و تأمین منابع برای شرکتها و اتحادیه ها و ایجاد تصمیم درباره میزان اعتبار مورد نیاز آنها و هدایت مدیران تعاونیها برای استفاده از این تسهیلات و هماهنگی لازم با بانک های عامل

   11) پیگیری ایجاد و توسعه واحدهای اعتباری و نظارت بر عملکرد آنها

   12) پیگیری امور مربوط به فروش اموال تشکلها و نظارت بر حسن اجرای آن

   13) پیگیری انعقاد قرارداد مربوط به اجاره انبارهای سازمانی و وصول مبالغ مربوطه.

   و...

   کارشناس کشاورزی

   1) انجام امور مربوط به تهیه، تدارک و توزیع نهاده های کشاورزی (کود، سم و بذر) و دامی

   2) پیگیری ایجاد و توسعه و تجهیز واحدهای تولیدی، تبدیلی و فرآوری

   3) اجرای طرحهای کشاورزی حفاظتی ( بی خاک ورزی )، طرح کشت مشارکتی، طرح مبازره تلفیقی آفات

   4) ایجاد واحدهای مکانیزاسیون ، کارگزاری انواع بیمه ، کلینیک های گیاه پزشکی، واحدهای خدمات مشاوره ای در شبکه تعاونیهای روستائی ، تولید روستائی و کشاورزی

   5) مطالعه، بررسی و اظهار نظر در زمینه ماشین آلات، وسایل و ادوات کشاورزی در شرکتهای تعاونی روستایی و کشاورزی مکانیزاسیون و مراکز خدمات کشاورزی برای بهره برداری بیشتر از ماشین آلات

   کاردان ساختمان - کارشناس ساختمان

   1. اقدام لازم در مورد تهیه زمین های مورد نیاز برای احداث ساختمان با ارگانهای ذیربط.

   2. بررسی و برآورد اعتبار مورد نیاز جهت احداث و تعمیر ساختمانها.

   3. شرکت در کمیسیونهای فنی و مناقصه و ترک مناقصه و استعلام و تهیه صورتجلسات و بررسی صحت مدارک و امضاء آنها.

   4. شرکت در کمیسیونهای تحویل و تحول و تنظیم صورتجلسات مربوطه.

   5. بازدید از کلیه عملیات ساختمانها و انبارها و نظارت و تهیه گزارش لازم و ارائه به مافوق.

   6. بررسی و تأیید صورت وضعیتهای ارسالی جهت پرداخت وجوه آنها.

   7. کنترل مصالح ساختمانی خریداری شده اعلام چگونگی و نحوه مصرف آنها.

   8. پیگیری انعقاد قرارداد مربوط به اجاره انبارهای سازمانی و وصول مبالغ مربوطه.
 
 


شماره داخلی :   219
 
آدرس ایمیل :  fani.taavonchb@gmail.com 
 
تاریخ به روز رسانی:
1403/02/09
تعداد بازدید:
576
Powered by DorsaPortal