سخن روز /
پیام دعوت مشترک سرپرست و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه برای حضور پرشور در انتخابات
1402/12/10

به گزارش پات، دکتر فصاحت سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و حجت الاسلام کلانتری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در پیامی آحاد جامعه و بالاخص تشکلهای بخش کشاورزی برای حضور پر شور در انتخابات دعوت بعمل آوردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پس از برگزاری جشن تولد چهل‌‌ و‌ پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی که با شکوه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 1402، بار دیگر عزت این نظام در بیعت پر شور و شعور آحاد مختلف مردم به منصه‌ی ظهور رسید؛ اکنون عرصه‌ی مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، پیش‌روی ملت همواره سربلند ایران اسلامی قرار گرفته است.

یازدهم اسفندماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

اینجانبان به نوبه خود، از ملت فهیم ایران، همچنین جامعه کشاورزی دعوت می کنیم تا بار دیگر، در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام درکنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب نمایند.

تعداد مشاهده خبر2022 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal